آیا صندلی اداری با تکنولوژی مش بهتر از سایر مدل‌ها است؟

آیا صندلی اداری با تکنولوژی مش بهتر از سایر مدل‌ها است؟ 640 427 salman asarzadeh

از ورود تکنولوژی مش در ساخت صندلی‌های اداری زمان زیادی نمی‌گذرد. در این مطلب شما را با دسته‌بندی متفاوتی از محصولات صندلی اداری آشنا می‌کنیم. صندلی‌هایی که در ساخت و تولید آن‌ها از تکنولوژی مش و بدنه‌ی مینیمال بهره گرفته شده است.

از نظر ارگونومی، هنگامی که روی صندلی‌های با پشتی مش می‌نشینید، به‌وضوح راحتی را در مقایسه با سایر صندلی‌ها احساس خواهید کرد. اما پارچه‌هایی که با تکنولوژی مش، تولید و در ساخت تکیه‌گاه صندلی اداری به‌کار می‌روند، اگر زیاد نرم باشند، ممکن است در طول زمان دچار افتادگی و شل‌شدن شوند. چون این پارچه، کاملاً فرم بدن را به خود می گیرد و تغییر شکل می‌دهد. به همین دلیل نمی‌توان تمام صندلی‌های مش‌دار را برتر از مدل‌های دیگر دانست. با این‌حال هر روز شاهد هستیم که برندها و تولیدکنندگان زیادی به تولید این‌گونه صندلی‌ها روی می‌آورند. دلیل این امر روشن است: صندلی‌های مش از نظر ارگونومی، بالاترین سازگاری با بدن و فرم ستون فقرات انسان را دارند.

اگر سلامت بدن برایتان اهمیت داشته باشد و شغلی داشته باشید که هر روز ناچارید ساعت‌های طولانی را پشت میز و روی صندلی بگذرانید، صندلی‌های مش‌دار انتخاب شایسته‌ای برای شما خواهند بود. به‌علاوه این دسته از صندلی‌ها پیشرفته‌ترین طراحی ارگونومی و زیبایی را دارند. با طراحی فوق‌العاده و بسیار ساده‌ی صندلی‌های مش، هر دفتر کاری را می‌توانید تزئین کنید و جان ببخشید. فضای کاری شما با انتخاب از میان طرح‌ها و رنگ‌های متنوع صندلی‌های مش به بهترین شکل ممکن آراسته می‌شود.

برندهایی چون اروند و لیو و سیلا که گروه مبلمان اداری آوند، افتخار همکاری با آنها را دارد، در این زمینه تلاش کرده‌اند انواع جدیدی از صندلی‌های پارچه‌ای مش را تولید کنند که آخرین تکنولوژی مناسب برای نشستن در آن‌ها به‌کار رفته است. این تکنولوژي تمام نیازهای مورد نظر را در یک محیط کار پوشش می‌ دهد. به‌ویژه با فضاهای کاری امروز که مینیمال و جمع‌وجور هستند، کاملا سازگار است.

حتی اگر از نظر عمومی بخواهیم صندلی مش را بررسی کنیم، باید بگوییم این صندلی‌ها به‌دلیل اینکه به جریان هوا اجازه‌ی عبور می‌دهند، باعث خنک‌ماندن در محل کار و جلوگیری از تعرق و گرمازدگی می‌شود. بنابراین می‌تواند به کاهش مصرف انرژی در روزهای گرم نیز کمک کند. همچنین از طراحی شیک و متداولی برخوردار است که هر سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد. میزان پشتیبانی‌ای که صندلی در قسمت تکیه‌گاه از بدنتان انجام می‌دهد، کاملاً به سبک کلی صندلی مورد انتخاب شما بستگی دارد. یک صندلی عالی با تکنولوژی مش، با ایجاد فضای بیشتر و ایجاد فواصل کافی و مناسب با وزن بدنتان، فشاری را که بر باسن و ستون فقرات شما وارد می‌شود، بسیار کاهش می‌دهد. این درحالی است که انتخاب یک صندلی با پشتی سخت و ثابت، نمی‌تواند از وزنتان پشتیبانی کند و بنابراین برای کسی که ساعات طولانی روی صندلی می‌نشیند، انتخاب ضعیفی است.

اینستاگرام
avandland

آدرس: اصفهان، خیابان استانداری، لورم ایپسوم

ایمیل: info@avandland.com

avandland-footer-01-min