مناسب ترین صندلی اداری برای کاربری طولانی چه شرایطی دارد؟

مناسب ترین صندلی اداری برای کاربری طولانی چه شرایطی دارد؟ 640 427 salman asarzadeh

اگر تمام روز را پشت میز نشسته‌اید و به کار مشغول هستید، داشتن یک صندلی ایده آل و ارگونومیک، برای شما الزامی است. نشستن طولانی مدت به گردن و کمر و شانه‌هایتان فشار می‌آورد که این مساله می‌تواند باعث ایجاد درد در این نواحی شود. بنابراین، هم برای حفظ سلامتی و هم برای بهره‌وری بیشتر در فضای کار یا هر مکان دیگر، داشتن یک صندلی راحت و استاندارد از نظر ارگونومی ضرورت زیادی دارد. این صندلی را با اطمینان خاطر و قیمت مناسب را میتوانید از مجموعه آوند تهیه کنید.

وقتی دنبال خرید صندلی مناسب ارگونومیک هستید که از انحنای طبیعی ستون فقرات حمایت کند، لازم است صندلی را انتخاب کنید که مناسب وزن و قد شما باشد. به‌دنبال صندلی‌ باشید که بتواند به‌راحتی متناسب با بدن  شما تنظیم شود.

نکته مهمی که وجود دارد و متخصصان ارتوپد درباره‌ی آن توافق دارند این است که یک صندلی خوب باید به‌گونه‌ای باشد که وقتی روی آن می‌نشینید، پای شما به‌راحتی روی زمین قرار بگیرد و آرنج دستتان درست هم‌ارتفاع با سطح میزی باشد که روی آن مشغول به کار هستید.

یکی از امکاناتی که بر روی یک سری از صندلی ها تعبیه می‌شود قابل تنظیم بودن انحنای پشتی صندلی متناسب با گودی کمر کاربر است که باعث می‌شود عدم خستگی و درد در زمان طولانی گردد
چرخ های روان و محکم از گزینه های مهم جهت سهولت جابه جایی و تحمل فشار برای انتخاب یک صندلی است
استفاده از پارچه های تنفسی و یا متریال جدید مش باعث جریان هوا در قسمت پشتی و نشمین صندلی می شود و حس خوشایندی برای کاربر جهت عدم تعرق ایجاد میکند

برای انتخاب از میان صندلی‌های متنوع آوند که برای نشستن‌های طولانی مدت مناسب‌اند، با کارشناسان ما مشورت کنید و نیازهای خود را بگویید. آن‌ها اولویت‌های شما را نظر می‌گیرند و محصول مناسب را به شما معرفی خواهند کرد. اگر تمایل دارید انواع این صندلی‌ها را ببینید، می‌توانید در بخش فروش محصولات، نمونه‌ها و جزئیات هر محصول را ببینید.

اینستاگرام
avandland

آدرس: اصفهان، خیابان استانداری، لورم ایپسوم

ایمیل: info@avandland.com

avandland-footer-01-min