۶ نکته در خرید مبلمان اداری-قسمت دوم

۶ نکته در خرید مبلمان اداری-قسمت دوم 640 427 salman asarzadeh

در مطلب قبلی دو مورد از نکات مهمی را که هنگام خرید مبلمان اداری باید در نظر بگیرید، برایتان شرح دادیم. در این مطلب، ۴ نکته‌ی دیگر را بازگو می‌کنیم.

۳. صندلی درست را انتخاب کنید.

در مبلمان اداری، انتخاب صندلی یکی از بخش‌های مهم انتخاب شما است. سعی کنید آن صندلی‌ای را انتخاب کنید که با ست اداری‌تان همخوان و برای وزن و قد خودتان (یا کسی که از آن استفاده می‌کند) مناسب باشد. نکته‌ی مهم دیگری که نباید از آن غافل شوید، ارتفاع صندلی انتخابی در هماهنگی با میز شما است. ارتفاع صندلی باید به‌گونه‌ای باشد که وقتی روی آن پشت میز می‌نشینید، دست‌هایتان بدون خم شدن آرنج بیشتر از زاویه‌ی ۹۰ درجه به‌راحتی روی آن قرار بگیرد و بتوانید پاهایتان را راحت روی زمین قرار دهید. آيا به‌نظرتان خنده‌دار نمی‌رسد که صندلی‌تان خیلی بلندتر یا خیلی کوتاه‌ه‌تر از میزتان باشد؟

۴. فضای دفتر کارتان را اندازه بگیرید.

بدترین کاری که ممکن است بکنید، این است که فضای اداری‌تان را اندازه نگیرید و ندانید چقدر فضا دارید. متاسفانه بسیاری از افراد فراموش می‌کنند دفتر کارشان را اندازه بگیرند و برای همین وقتی مبلمان جدیدی که خریده‌اند، از راه می‌رسد، درمی‌یابند که حتی از درب ورودی هم رد نمی‌شود، چه برسد به اینکه آن را با در و دیوار فضای کاری تطبیق دهند و بخواهند چیدمان مبلمان را به‌درستی انجام دهند.

این بسیار مهم و ضروری است که قبل از خرید، فضای اداری‌تان را اندازه بگیرید و مطمئن باشید که این اندازه‌ها صحیح هستند.

۵. در دکوراسیون اداری خود فضای ذخیره و نگهداری وسایل و اسناد درنظر بگیرید

شما علاوه بر میز اداری در دفتر، به فضاهای دیگری برای نگه‌داری یک‌سری چیزها نیاز دارید. فضاهای ذخیره می‌تواند به شکل کتابخانه، قفسه‌هایی برای بایگانی، میزهای جانبی، کمدها و نظیر این‌ها باشد. پیش از اینکه برای فضاهای ذخیره‌تان تصمیم بگیرید، باید ببینید بعد از چیدمان مبلمان اداری‌تان، چقدر جای خالی در دفترتان باقی می‌ماند و با توجه به مقدار این فضای خالی، نوع آن را انتخاب کنید.

علاوه بر این، گزینه‌ای که برای ذخیره‌سازی انتخاب می‌کنید، باید باکیفیت و با دکوراسیون اداری و مبلمان شما مطابقت داشته باشد. فضاهای خالی را طوری رها نکنید که موجب ایجاد درهم برهمی شوند. دقت داشته باشید که شما و مراجعانتان نباید هنگام حرکت از درب ورود به‌سمت میز، با موانعی روبه‌رو شوند که خطر زمین‌خوردن داشته باشد.

۶. از قبل برنامه‌ریزی کنید

نشستن و فکرکردن درباره‌ی نیازهای فعلی‌تان کار ساده‌ای است، اما علاوه بر این باید درباره‌ی نیازهایی که در آینده ممکن است پیش بیاید هم بیندیشید. برای جلوگیری از خریدهای گران‌تر در آینده، بهتر است از هم‌اکنون به فکر نیازهای آینده‌تان باشید و اگر لازم است به میز بزرگتری فکر کنید و خریدی را مدنظر داشته باشید که بتواند نیازهای بعدی‌تان را هم پوشش بدهد.

ما در مجموعه‌ی مبلمان اداری آوند، می‌کوشیم تا در هنگام خرید، تمام این نکات را برای شما مد نظر قرار دهیم و از ابتدا تا انتهای خرید همراه شما هستیم تا به خریدی لذت‌بخش و رضایتمندانه دست پیدا کنید. در مجموعه‌ی آوند، تنوع زیادی از مبلمان اداری را برایتان ست کرده‌ایم و مشاوران ما نیز برای پاسخ به تمام سوالات احتمالی شما، همراهتان خواهند بود. منتظرتان هستیم.

اینستاگرام
avandland

آدرس: اصفهان، خیابان استانداری، لورم ایپسوم

ایمیل: info@avandland.com

avandland-footer-01-min