مراحل خرید از آوند

مراحل خرید از آوند 640 427 salman asarzadeh

مبلمان آوند فقط یک فروشگاه نیست. ما در گروه آوند، از ابتدا تا انتها همراه شما هستیم. از همان لحظه‌ای که به خرید وسیله‌ای احساس نیاز می‌کنید، تا زمانی که وسایلتان در جای خودش قرار بگیرد، آوند شما را تنها نمی‌‌گذارد. اگر قصد تجهیزو مبله کردن فضای خود را دارید ، اما نمی‌دانید چه چیزی با چه اندازه و رنگی مناسب کار شماست، یا فضای محدودی دارید که نمی‌توانید هر مبلمانی را به‌راحتی در آن جای بدهید یا مشکل سخت‌بودن جابجایی وسایلتان را دارید، می‌توانید به ما اعتماد کنید تا راهنما و مشاور شما در این مسیر باشیم.

در وب‌سایت آوند، کوشیده‌ایم انواع محصولات موجود را در معرض دیدتان قرار دهیم. همچنین به تفکیک برندهایی که نمایندگی آن‌ها را داریم، می‌توانید محصولات را به‌صورت جداگانه مشاهده کنید. اگر تمایل دارید، پیش از حضور فیزیکی در فروشگاه ما، سری به وب‌سایتمان بزنید و تمام محصولات را آنجا بررسی کنید.

تجربه ۴۰ ساله‌ی موسس و مدیر مجموعه جناب آقای عصارزاده است که از سال 1368 تا کنون در صنعت چوب وفرآورده های چوبی رزومه قوی و قابل دفاعی از خود به جا گذاشته اند.

در محل فروشگاه آوند که در خیابان استانداری واقع شده است، کارشناسان خبره و بسیار باتجربه‌ای منتظر شما هستند تا بتوانند به تمام سوالات شما پاسخ بدهند و در امر خرید یاری‌تان کنند. مجموعه‌ی فروشگاه آوند از ۳ طبقه مجزا تشکیل شده که هرکدام از این طبقات به‌گونه‌ای متفاوت چیدمان شده است. ما در گروه آوند کوشیده‌ایم سلیقه‌های متنوعی ازطریق چیدمان میز و صندلی‌های مناسب و رنگ‌های منطبق و همخوان، پوشش دهیم. پشتوانه‌ی گروه آوند تجربه‌ی ۴۰ ساله‌ی موسس و مدیر مجموعه آقایعصارزاده است که از سال‌ها پیش کار در صنعت چوب، سفارش کالاهای چوبی و سپس تولید و پخش محصولات مبلمان را انجام داده‌اند.

طراحی و مشاوره چیدمان

هرگاه در خرید کالایی تردید دارید، می‌توانید از کارشناسان ما بخواهید برای بازدید به مکان شما بیایند. بازدید و محاسبه‌ی اندازه‌ها و طراحی فضا به صورت پلان و 3D با این هدف انجام می‌شود که مبلمان مناسب فضا برایتان درنظر گرفته شود. اگر جنس کالا برایتان مهم است، گروه آوند به این موضوع بیشتر اهمیت می‌دهد و برندهایی را به شما معرفی می‌کند که کیفیت را در اولویتشان قرار داده‌اند. اما اگر علاوه بر کیفیت، قیمت مناسب هم برایتان اهمیت دارد، کارشناسان گروه آوند متناسب با نیاز شما برندهای مناسب را برایتان درنظر خواهند گرفت. آوند مجموعه‌ای از نمایندگی برندهای معتبر و قوی در زمینه مبلمان  است و بنابراین می‌تواند هر نوع نیاز شما را تحت پوشش قرار دهد.

مشاوره در آوند

پیش از خرید قطعی، حتما از مشاوره‌ی کارشناسان مجموعه آوند استفاده کنید. گروه آوند این افتخار را دارد که با سابقه‌ی طولانی در صنعت مبلمان و مصنوعات چوب، می‌تواند مشتریان و مراجعان را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کند و مسیر خرید را به‌درستی و با توجه به اولویت‌بندی هرکس، پیش پای افراد قرار دهد. یک ارائه‌ی عالی از محصول، صداقت در بیان و اعلام نکات مثبت و منفی هر کالا، سالهاست که اعتماد مشتریان را برای آوند به ارمغان آورده است. هدف آوند فروش محصول به مشتریان نیست، بلکه رفع نیاز شما عزیزان است.

اینستاگرام
avandland

آدرس: اصفهان، خیابان استانداری، لورم ایپسوم

ایمیل: info@avandland.com

avandland-footer-01-min