از کجا مبلمان اداری بخریم؟

از کجا مبلمان اداری بخریم؟ 640 427 salman asarzadeh

خرید مبلمان اداری برای هرکس که می‌خواهد دفتر کار یا اتاق کارش را به میز و صندلی و سایر وسایل تجهیز کند، دغدغه‌ی مهمی است. برخلاف تصور عموم و با توجه به تنوع زیاد محصولات در بازار امروز، خرید مبلمان اداری مناسب، کار چندان راحتی نیست و به احتمال زیاد شما به مشاوره‌ی افراد خبره در این راه نیاز خواهید داشت. ما در گروه صنعتی آوند، کوشیده‌ایم این نیاز شما را برآورده کنیم. با ما همراه باشید.

وقتی به بازار می‌روید و فروشگاه‌های مختلف را می‌بینید، ممکن است در انتخاب فروشگاه مناسب، دچار تردید شوید. شاید ندانید سراغ کدام فروشنده‌ها بروید و از میان چه برندهایی انتخاب کنید. ما در این مطلب می‌خواهیم به چند نکته‌ی کلیدی اشاره کنیم که به شما کمک می‌کند بهتر تصمیم بگیرید.

۱. قدمت و رزومه مجموعه

نگاهی به سوابق و و اجرای پروژه های قوی و ماندگار مجموعه‌ای که قصد خرید از آن را دارید، بیندازید. این می‌تواند سلیقه، کیفیت محصولات و کیفیت خدمات پس از فروش را به شما نشان بدهد.

۲. مشاوره و راهنمایی

مجموعه‌ای که قصد خرید از آن را دارید، باید تسلط کافی بر محصولاتش داشته باشد. هرچه قدرت مشاوره‌ای آن‌ها بالاتر باشد، راحت‌تر می‌توانید اعتماد کنید. یک مجموعه‌ی باسابقه و کاردان باید بتواند از ابتدای خرید، با سوالات مناسبی که از شما می‌پرسد، درک درستی از نیاز شما پیدا کند و در مسیر درستی هدایتتان کند. گاهی اوقات ما دقیقا نمی‌دانیم کدام مبلمان برای فضای کاری ما مناسب است. مجموعه‌ی مبلمان اداری آوند در این زمینه کاملاً با شما همراهی می‌کند تا به مطلوب خود برسید. می‌توانید در این مطلب، مراحلی را که از ابتدا تا انتهای خرید با مشتریانمان پیش می‌رویم، بخوانید.

۳. نمایندگی محصولات

شما می‌توانید از فروشگاه بپرسید نمایندگی کدام برندها و محصولات را دارند. برندهای خوب و باکیفیت معمولاً نمایندگی‌شان را در اختیار افراد کاربلد و مورد اعتماد قرار می‌دهند. داشتن نمایندگی از برندهای باکیفیت و شناخته‌شده می‌تواند معیاری برای اعتمادکردن به فروشگاه باشد. هرچند باید از صحت این موضوع مطمئن شوید.

۴. برخورد اولیه و همراهی شما

وقتی وارد فروشگاه یا مجموعه می‌شوید، به برخورد کارکنانشان دقت کنید. شاید به‌نظر برسد، این موضوع در خرید شما چندان تاثیری ندارد. درحالی‌که یکی از مهم‌ترین فاکتورها در خرید مبلمان اداری، نوع برخورد و همراهی کارکنان فروشگاه با شما است. مبلمان اداری شما، تنها یک میز و صندلی برای کارکردن نیست، بلکه در تمام کسب‌وکارتان تاثیر می‌گذارد. کسی که راه و رسم برخورد با مشتری را می‌داند، برای مشاوره دادن و راهنمایی در زمینه‌ی کسب‌وکار، فرد مناسب‌تری است.

۵. تیم طراحی و مشاورین مجرب

با توجه به هارمونی فضا با مبلمان و استفاده از حداکثر محیط جهت بهروری و شناخت از ارگونومی محیطی و مبلمان تیم طراحی آوند کمک شایانی در این راستا به مشتریان خود می دهد تا بهترین محل جهت چیدمان خود را ایجاد کنند.

اینستاگرام
avandland

آدرس: اصفهان، خیابان استانداری، لورم ایپسوم

ایمیل: info@avandland.com

avandland-footer-01-min