راهنمای خرید-۳ مدل از بهترین صندلی‌های کارمندی

راهنمای خرید-۳ مدل از بهترین صندلی‌های کارمندی 2560 1707 salman asarzadeh

عنوان- راهنمای خرید: ۳ مدل از بهترین صندلی‌های کارمندی

در دنیایی که به‌سرعت درحال پیشرفت و رقابت است، بسیاری از ما بیش از نیمی از زمان خود را با انجام کار و در دفتر کاری خود می‌گذرانیم. برای ما مقدور نیست که با ماندن در خانه در مدت زمان طولانی، به سلامتی خود رسیدگی کنیم. اینجا است که اهمیت تجهیزات اداری بیش از پیش آشکار می‌شود.

اگر دفتر کاری از تجهیزات و امکانات مناسب برخوردار نباشد، کارمندان کم‌کم سلامتی و در نتیجه بازدهی خود را از دست می‌دهند. دکوراسیون، طرز چیدمان و سایر تجهیزات دفترهای کاری از اهمیت بالایی برخوردارند. این روزها معمولاً این تجهیزات به دقت خاصی انتخاب می‌شوند تا از آسودگی و راحتی کارمندان اطمینان حاصل شود. زیرا افراد می‌دانند که چه تاثیر شگرفی بر بازدهی و دقت کارمندان می‌گذارد.

برای حفظ سلامت کارمندان، یکی از مهم‌ترین تجهیزات دفتر کار، صندلی مناسب و ارگونومیک است. اکثر کارهای اداری وابسته به کارهای ماشینی و کامپیوتری شده است. بنابراین کارمندان مدت زیادی را روی صندلی خود می‌نشینند و مشغول کار می‌شوند.

بدون توجه به این نکته، کارمندان ممکن است دچار آسیب جدی در ستون فقرات و مهره‌های گردن خود شوند. صندلی‌های ارگونومیک، صندلی‌های اداری مخصوصی هستند که در کاهش فشار بر اعصاب مختلف نخاع کمک شایانی می‌کنند و درنتیجه احتمال مبتلاشدن به بیماری‌های عصبی و عضلانی محدود می‌شود. این صندلی‌ها در حفظ وضعیت صحیح بدن بسیار تاثیرگذارند.

نشستن روی صندلی ارگونومیک، ساعد، مچ دست، گردن و سر را در موقعیت صحیح و سالم قرار می‌دهد. به همین علت، اختلالات عضلانی و مرتبط با کار و بیماری‌های دیگر از این دست را کاهش می‌دهد.

در این مطلب، شما را با پنج مورد از بهترین صندلی‌های ارگونومیک آشنا می‌کنیم. این دانش در انتخاب صحیح صندلی کارمندی به شما یاری می‌رساند تا بنا بر نیازهایتان، انتخاب صحیح و اصولی داشته باشید. مجموعه‌ی مبلمان اداری آوند، با دریافت نمایندگی بهترین تولیدکنندگان صندلی اداری در سراسر کشور، تلاش می‌کند بهترین صندلی‌های اداری ارگونومیک را در اختیار شما قرار دهد.

۱. صندلی کارمندی سیلا سری ۱۸ مدل K18d (لینک شود به محصول در بخش فروشگاه سایت آوند)

این صندلی ارگونومیک، با پایه‌ی آلومینیومی و مکانیزم قابلیت تنظیم ارتفاع پشتی و عمق کفی و قفل نشیمن و تنظیم قدرت فنر مطابق با وزن کارمند، جزو بهترین صندلی‌های ارگونومیک محسوب می‌شود. پشتی این صندلی با تکنولوژی مش و از پارچه‌ی توری منفذدار ساخته شده و در ساخت کفی آن هم فوم سرد پلی‌اورتان و رویه‌ی چرم طبیعی و پارچه استفاده شده است. این صندلی گواهینامه ارگونومی را از انجمن ارگونومی ایران دریافت کرده است.

۲. صندلی کارمندی اروند مدل ۵۵۱۶  (لینک شود به محصول در بخش فروشگاه سایت آوند)

با نشستن روی این صندلی که از بیشترین طراحی ارگونومیک بهره‌مند شده، لذت می‌برید و هیچ خستگی‌ای احساس نمی‌کنید. این صندلی با اولویت احساس راحتی بسیار برای کارمند طراحی شده و تمام فاکتورهای مورد نیاز برای سلامتی و آسایش را مد نظر قرار داده است. با انتخاب از میان ۶ رنگ پارچه‌ی مشبک صندلی اروند، می‌توانید فضای کاری‌تان را به‌شکل دلخواه درآورید. سری ۵۵ پیشرفته‌ترین فناوری صندلی را برای ساخت صندلی کارمندی به‌کار برده تا پاسخگوی تمامی نیازها به‌ویژه در فضاهای کاری مدرن باشد.

۳. صندلی کارمندی لیو سری I70 (لینک شود به محصول در بخش فروشگاه سایت آوند)

طراحی این صندلی توسط شرکت لیو Liv سبک جدیدی را در تولید صندلی‌های اداری به‌وجود آورده است. صندلی کارمندی لیو با رعایت اوصل ارگونومیک طراحی شده و وجود بالشتک بالای صندلی سر و گردن را به‌خوبی پشتیبانی می‌کند تا کمترین فشار به این قسمت‌ها وارد شود. قطعات پلی‌آمید مرغوب و مقاومی که در ساخت صندلی به‌کار رفته، هم باعث مقاومت و دوام آن شده و هم ظاهری زیبا و استثنایی به آن بخشیده است. پشتی صندلی نیز از جنس پارچه‌ی مقاوم و انعطاف‌پذیر مش تهیه شده که تکنولوژی جدیدی در ساخت صندلی‌های اداری محسوب می‌شود.

اینستاگرام
avandland

آدرس: اصفهان، خیابان استانداری، لورم ایپسوم

ایمیل: info@avandland.com

avandland-footer-01-min