دفتر کار خود را رنگارنگ کنید

دفتر کار خود را رنگارنگ کنید 640 427 salman asarzadeh

دفتر کار خود را رنگارنگ کنید

مُد در طراحی مبلمان اداری

امروزه، آگاهی از چگونگی طراحی فضای اداری و چیدمان دفتر یک عنصر مهم در برندینگ به شمار می‌آید. البته داشتن یک دفتر مناسب، به این معنی نیست که باید از به‌­کار بردن لوازم جانبی فانتزی یا الهامات خلاقانه خودداری شود.

چیدمان درست یک دفتر کار، ابزاری مهم برای ایجاد روابط مشتریان با کارمندان است و برای ایجاد تصویر کلی سازمان بسیار حیاتی است. فضای اداری باید دارای یکپارچگی در چیدمان باشد، خلاقیت را تقویت کند و همچنین باعث شود کارمندان احساس خوبی داشته باشند. بنابراین نکته ارزشمند این است که در هنگام طراحی یک محل کار، به دنبال الهام از آخرین مُدِ روز باشید.

در سال 2020 مدهای مختلف با رنگ‌های زیر ادامه خواهند داشت:

قرمز پررنگ

صورتی کمرنگ

آبی کمرنگ

سایه های سبز

سایه های آفتابی زرد

استفاده از رنگهای طبیعت
در این راستا  انتقال فضاهای طبیعت و الهامات آنها به فضا های دفتر کار مطلوب است. که البته اجرای این طرح با به‌کار گیری از زیبایی و سبک طبیعت و با حداقل آسیب رساندن به آن باید صورت پذیرد.

در مجموعه مبلمان اداری آوند اکنون طیف گسترده ای از پارچه ها و مواد را برای مطابقت با مدهای جدید خواهید یافت. برای تداوم پایداری مدها، ما با الهام از مدهای 2020 در طراحی داخلی، شروع به برنامه‌­ریزی جدید در آوند کردیم.

شما می‌توانید نظرات مشاوران ما در مورد پارچه ها و مواد مورد استفاده در گروه مبلمان اداری آوند را دنبال کنید.

انتخاب مواد برای طراحی مبلمان اداری

در طراحی داخلی، نه تنها رنگ ها بلکه انتخاب مواد نیز اهمیت دارند. کیفیت بالا و بادوام مواد مبلمان اداری، عنصر اصلی انتخاب مناسب است.

وقتی محصولات جدیدی را در بازار عرضه می‌کنیم ، می‌خواهیم نیازهای مشتریان آینده نگر را نیز تأمین کنیم. برای برآورده کردن انتظارات همه مشتریان مبلمان اداری، طراحان باید ارگونومی، طراحی غیر وابسته به زمان، کیفیت و دوام مواد مناسب را با هم ترکیب کنند. به همین دلیل فرایند تولید برای ما بسیار مهم است.

مشاوران ما نیز به صورت حضوری می­‌توانند توضیح دهند كه چرا پیشنهادات گروه آوند اینقدر بی نظیر است.

تنوع مواد، به شما امکان می‌­دهد هر نوع تجربه را در فضای چیدمان ایجاد کنید و بدین ترتیب بالاترین کیفیت عملکرد تضمین می‌شود.

تنوع پارچه ها در مبلمان اداری

دکوراسیون یک دفتر کار اداری بسیار مهم است. رنگ ها و بافت‌­ها به‌گونه‌ای در ذهن افراد تأثیر می‌­گذارند که با حضور در مکان مربوطه، در کار و احساسات خود سازمان یافته بمانند.

انواع جدید پارچه های موجود در مجموعه مبلمان آوند با اجرای باکیفیت، گزینه‌های متنوعی از بافت و رنگ را به شما ارائه می‌دهد. در نتیجه، ما می‌توانیم هر طرحی که مشتریان ما در ذهن خود دارند، در دفتر کاری آن‌­ها اجرا کنیم.

مطابق با هویت بصری و نیازهای مشتریان، کارکنان دفتر می‌توانند یک دفتر گرم و راحت را که شبیه فضای خانه است، با طراحی الهام گرفته از طبیعت یا یک راه حل مدرن و صنعتی، تجربه کنند: همه این تأثیرات را می‌توان با همان عناصر حاصل کرد. دلیل این امر این است که محصول به لطف طیف وسیعی از رنگ‌ها، الگوها و بافت‌ها می‌تواند کاملاً متفاوت به نظر برسد و فضایی را به روش های مختلف ایجاد کند.

البته بهترین پیشنهاد، پیشنهادی متنوع و متناسب با نیاز مشتری است. محصولات گروه آوند بسیار متنوع و در انواع مختلفی در دسترس است و می‌تواند هر نوع سلیقه‌ای را پوشش دهد.

به لطف انتخاب صحیح پارچه ها، می‌­توانید در محیط کار خود به موفقیت‌های زیادی دست یابید. با تجربه پارچه‌های مختلف، امکانات جدید را کشف کنید.

اینستاگرام
avandland

آدرس: اصفهان، خیابان استانداری، لورم ایپسوم

ایمیل: info@avandland.com

avandland-footer-01-min